مصاحبه آرشیو خبر ها
بایرن یکی از ابرقدرت های اروپاست ! من عادت ندارم در مورد نقل و انتقالات صحبت کنم

بایرن یکی از ابرقدرت های اروپاست ! من عادت ندارم در مورد نقل و انتقالات صحبت کنم

یوونتوسی ها در مهم ترین دیدار مرحله ی حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ آلمان خواهد رفت و در پایان یکی از این دو تیم باید خداحافظی زود هنگامی با رقابت ها داشته باشند. استفانو استورارو هافبک ارزشمند تیم یوونتوس در مصاحبه ای به این بازی و دیگر موارد یووه اشاره کرد و گفت:

"ما بازی به بازی پیش می رویم ، صحبت کردن در مورد اسکودتو خیلی زود است و روش درستی برای رویکرد به لیگ نیست ، زیرا هنوز در میانه ی راه هستیم. عظشمان برای پیروزی و بهترکردنمان در هر بازی و در تمرینات شاید از سال گذشته هم بیشتر باشد."

"تیم شدیدا انعطاف پذیر است، بسیاری از بچه ها می توانند در چندین نقش فوق العاده ظاهر شوند. به همین خاطر 3-5-2 لزوما تنها چینشی نیست که می توانیم بازی کنیم ، اگرچه اخیرا برایمان خوب جواب داده است."

"می دانیم بازی هایی هستند که باید رویکردمان را تغییر دهیم اما دقیقا به همین خاطر چنین تیم پر مهره ای داریم تا بتوانیم از عهده ی این کار بر بیاییم."

وی در مورد بازی در اروپا گفت: "بایرن یکی از ابرقدرت های اروپاست ، اما می خواهیم بهترین نمایشمان و حداکثر توانایی مان را به نمایش بگذاریم ، ما شانس صعود داریم."

هافبک یووه در پایان به هدف جدید یوونتوس ماندراگورا اشاره کرد و گفت: "من عادت ندارم در مورد نقل و انتقالات و بازیکنان دیگر صحبت کنم ، اما می توانم بگویم با توجه به اینکه بازی های او را دیده ام و با او هم بازی بوده ام ، ما دو بازیکن کاملا متفاوت هستیم. نمی توانم بگویم چه کار می تواند بکند و چه کار نمی تواند بکند. او بازیکن فوق العاده ایست و پسر خیلی خوبی است و مسیرش در دست خودش است."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: